idahoever

Alla inlägg under januari 2012

Av Monika - 31 januari 2012 16:29

idag fick jag gå lite tidigare från skolan eller aa mycket  tidigare för att jag skulle till tandläkaren och skulle fixa en tant och eftersom jag inte får äta på typ två timmar så åt vi på macDonalDs men nu får jag äta igen och det e det jag ska göra nu så


puss & kram <3333


jag bloggar senare om jag inte ska ut och åka pulka med ngn elr vara med ngn men bye så länge iaf :D<3


 


Av Monika - 31 januari 2012 16:18

HAHA tänkte ta lite bilder med webb camran efetrsom jag inte kan ta med min kamera elr mobil elr asså jag kan ta med min mobil men jag kan inte ladda upp dem på bloggen så det e nästa ingen idee och ta några bilder med mobilen och så har jag jue en iphone så man kan inte ladda upp bilderna på datorn elr asså man kan men ingen i min familj vet hur man gör så aa det e bara webbcamran jag kan ta bilder med änsålänge men mamma och pappa ska köpa en ny kamera så jag ska få deras gamla och då ska jag fota så jag får upp lite bättre bilder på bloggen xD

men ska ut nu .......bye så länge:D

       

Av Monika - 31 januari 2012 15:35

hej!

igår så fick jag lite saker utav melanie asså saker til min kanin mulle :D det jag fick var en tunnel (igentligen för katter) men man kan ha det för kaniner oxå och så fick jag två selar :D den ena selen var svart med vita döskallar på

och den andra e typ bara blå :)) och igår så tesade jag den svarta selen och tunneln  och så fick han leka i snön han älskade iaf tunneln och selen tror jag han oxå gillar xD

 

Av Monika - 30 januari 2012 21:40

vet inte varför men kunde inte somna så jag  gjorde ett till inlägg xD det e därför det e så bra med att ha en

blogg (haha:D) men iaf så tog jag några bilder och tänkte ladda upp dem elr sarare ska ladda upp dem :)

     

haha som ni ser så e det inte speciellt seriösa bilderxD



haha snyggast min dåe (NOT) :D<3

 

 jaja men nu får jag f*n somna  iaf försöka somna :D


men good night :D "igen"



Av Monika - 30 januari 2012 20:38

Nu har jag dushat och ska föna håret sen blire hörlura i öronen med musik(vad annars xD)tills jag somnar :D<333


det e en av låtarna som jag har på min mp3 spelare :D<3 men good night ;)

 videoklippet e typ lite konstigt men låten e jätte bra :)




Av Monika - 30 januari 2012 18:07

vad heter era bloggar ? komentera vad dem heter så ska jag gå in på dem och se om dem e bra och ifall dem e det så ska jag länka dem :D<3


och så kan jag väl slänga in en komentar oxå :D

 

haha en bild från i söndags ? elr så var det lördags........??.......kommer  inte ihåg men ngn av dem dagarna var det iaf :D

Av Monika - 30 januari 2012 08:37

Hej sitter i skolan och väntar på att mellis ska komma :DOnädigt inlägg .....men skit samma:D

Av Monika - 29 januari 2012 17:57

hej "igen"  har nyss varit och käkat  och nu tänkte jag göra ett inlägg och det e ju det jag gör nu xD men iaf så lyssnar jag på musik nu :))


och det e denna låten jag lyssnar på :D

Presentation


jag heter monika och är 13 år mitt intresse är att rida ,vara med mina vänner,musik och lite annat :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

håll koll på tiden!

heart

omröstning

www.Bloggextra.se

mus/pil

 

Ovido - Quiz & Flashcards