idahoever

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Monika - 22 februari 2012 20:55

tack för länken melanie :)<333 imon efter skolan ska jag och melanie åka buss till macDonds :D

men ni måste kolla in melanies blogg den är värkligen jätte fiin:D

nu får du oxå en länk : http://melaaniee.bloggplatsen.se/  


men hej dåe :D

Av Monika - 22 februari 2012 19:05

hej,nu funderar jag om jag ska byta disign på bloggen:D jag har gjort fem nya headers men får fortvarande fundera på det men jaja.....idag har nog varit min utursdag :( dagen började med att jag nästan försov mig och sen i skolan så spelade vi  volleyboll (det e typ det värsta som finns på en idrotts lektion) förutom pardans..-.- 

men iaf och när jag var hemma så rensade jag mulles bur och sen skulle jag gå in på dass och råkade klämma mitt finger i dörren "ajj" men sen ville jag helst inte pilla på något efter så jag kollade på tv haha  men idag har jag haft en hemsk dag  

ha det bra ....see ya:D<3


Q:hur har din dag varit idag ? :) 

Presentation


jag heter monika och är 13 år mitt intresse är att rida ,vara med mina vänner,musik och lite annat :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

håll koll på tiden!

heart

omröstning

www.Bloggextra.se

mus/pil

 

Ovido - Quiz & Flashcards