idahoever

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Monika - 11 mars 2012 18:38

hej,

igår var jag i stallet med malou 

och var där typ ngn timme elr två och sedan åkte vi hem

då åkte jag med pappa och handla mat och handla lite andra grejor på

biltema och sen åkte vi hem så åt vi middag och sen kollade hela familjen på 

film och sen var jag jätte trött så jag gick och la mig

och idag så var jag med clara först drog vi till nödige och sedan

åkte vi till alafors av ngn andledning.....

och sen "gick" vi hem och nu har jag kramp i benen 

men iaf efter det så spelade vi på hennes ipad och på min iphone 

och sedan åkte vi med hennes mamma till nödinge hon skulle handla och vi hade 

inget bättre för oss och nu sitter jag och e alldeles proppmätt 

och har kramp i benen och bloggar :)

förlåt för en gammal bild men....jag måste skaffa lite nyare bilder :D

 

Presentation


jag heter monika och är 13 år mitt intresse är att rida ,vara med mina vänner,musik och lite annat :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

håll koll på tiden!

heart

omröstning

www.Bloggextra.se

mus/pil

 

Ovido - Quiz & Flashcards