idahoever

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Monika - 5 april 2012 19:54

okey jag har alldeles för mycket att göra och dessutom två bloggar !

då mear jag just nu iallafall så jag har bestämt mig att ta en paus från denna bloggen och blogga på andra det är klart det är synd att ta bort den blogge men det kommer jag inte göra now way!

men jag ska blogga på den andra så länge men när jag har mindre att göra så kan jag uppdatera på båda bloggarna !

jag kanske uppdaterar lite då och då men inte lika ofta som förut !

men ganska ofta på blogg.se 

om ni vill gå in på den klicka då HÄÄR! ni kan följa mig där så länge tills jag får igång denhär bloggen lite bättre men jag hoppas ni får ett trevligt påsklov ! 


puss & kraam <3

 

och jag uppdaterar under lovet iallafall men jag snackade om vad som kommer hända efter lovet! :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter monika och är 13 år mitt intresse är att rida ,vara med mina vänner,musik och lite annat :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

håll koll på tiden!

heart

omröstning

www.Bloggextra.se

mus/pil

 

Ovido - Quiz & Flashcards